zaterdag 24 juli 2010

Mams Keuken & bijkeuken


Eerst maar weer wat foto's van mijn ouders huis. Morgen
komen de foto's van het dagje weg + een vooruitblikje wat
er morgenavond in de winkel komt.

De eerste foto's zijn gemaakt in de bijkeuken, hier hebben ze
groen met wit&crème. Papa heeft een heel mooi diep werkblad
gemaakt waar precies de wasmachine, droger en wasmanden achter kunnen.
Mama heeft hier een mooi gordijntje voor gemaakt.
Hetzelfde heeft papa ook in onze bijkeuken gemaakt.


In de keuken heeft ze natuurlijk crème& wit en dan met een
vleugje blauw. Het aanrecht is een oud aanrecht van mijn
opa en oma. Deze is crème met wit geverfd en bladert onder
tussen lekker af.
Mama houd net zoveel van servies als ik, en heeft dan ook
overal wat staan, zo heeft ze een sidetable, rek en twee
kasten vol met crème, wit en blauw servies.
Natuurlijk ontbreekt ook een klepbank en een oude kachel niet.

8 opmerkingen:

  1. Helemaal mijn stijl, ik sta me helemaal te vergapen, heerlijk,

    Bedankt voor het mooie meegenieten,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Sanne,......mooi hoor !! ben benieuwd wat je weer allemaal hebt gevonden vandaag...maarre woon jij nog thuis?? of op jezelf??? ....fijne avond lieve groetjes Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel:D

    Ik woon sinds 2 jaar op mezelf, in een seniorenwoning samen met mijn vriend. Ik zou hier alleen komen te wonen, maarja klef en bef konden niet zonder elkaar.. we hopen dit jaar nog te verhuizen naar een huurhuis aan de overkant. Dan hebben we een normaal woonhuis.

    Het is nu nog even wachten totdat mijn vriend weer werk heeft, die is sinds 4 weken helaas werkloos( te hoog diploma) en dan gaan we sparen voor een koophuis. Lekker weer een laantje achteruit met een enorme tuin en een garage voor de winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw... wat woont Mama mooi.....
    Dat rek met die mooie schalen...*zucht*
    Wat zal jij graag bij je ouders op de koffie gaan.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke sfeer! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het gisteren nog even in het echt kunnen bewonderen, en telkens verbaas ik mij over de schoonheid van het servies.
    Het is ook allemaal zo prachtig bij elkaar, veel, maar niet té. Echt allemaal mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh super mooi hoor!!
    en dat reseda groen prachtig vind ik dat!
    Ik vind dat je een leuke blog hebt hoor dus ik ga je volgen.
    ennuh veel door blijven fotograveren hoor want ik geniet ervan mooi huis van je ouders.
    Ik wens je een hele fijne avond en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij achterom
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen