zaterdag 10 juli 2010

New Stuff


Vanavond toch nog maar even wat nieuwe spulletjes op de
website. Waar onder ook wat van Mama (nuzzelspul) Slochteren
Mijn moeder en ik grijpen op markten altijd naar dezelfde
spullen, maar toch verschillen onze stijlen van elkaar.
Zij vind spullen bij mij mooi en ik vind haar spullen super.

Alleen de tuin al, wat een droom! Ik heb ondertussen mijn tuin
ook al vol, maar zij heeft toch wat meer vierkante meters
Binnenkort zal ik even een blogje plaatsen met een impressie
van hun huis en tuin.

Deze spullen vind je straks terug op mijn website, zijn het
geen plaatjes!! Franse brocante in Slochteren!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne, kwam via via op je blog terecht.. gezellig hoor! (weet alleen niet meer via wie ;) zoveel leuke blogs de laatste tijd.

    Ga ook gelijk nog even in je webwinkel snuffelen..

    Ga je volgen hoor..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen