woensdag 21 juli 2010

Rust


Wat het toch is? Het is zo rustig in de
webwinkel, geen bestelling, bijna geen
mailtjes. Weet van gekkigheid niet wat te doen.
Of het komt dat de meeste op vakantie zijn, of
sparen voor hun nog komende vakantie.
Via een andere site kan ik zien hoeveel bezoekers
ik heb elke dag, de bezoekersaantallen blijven
wel hoog oplopen.. Hmm, dan toch morgen maar
weer inkopen? Of morgen een dagje uitslapen?
Ik ben er nog niet uit, eerst maar weer eens
wat foto's gemaakt. Moet toch wat te doen hebben
met al je vrije tijd. Ik zal deze week of komende
week maar eens foto's gaan maken van mama's huis.
Heb toch echt geen zitkont, zit nu op mijn 3de
vakantiedag en word al een beetje gek
van mezelf haha. Dus dames houd de site en mijn
blog in de gaten!

4 opmerkingen:

  1. Ja! Foto's van je moeders' huis! Die is ook zo mooi ingericht. Een familie met smaak :-)
    Geniet lekker van de rust en je vakantie, voor je het weet is het weer voorbij en is het weer druk druk druk.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch maar lekker genieten van je vakantie en we houden je website in de gaten,

    groetjes Pauline

    p.s. misschien stilte voor de storm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van je prachtige foto's. Hopelijk komen de bestellingen snel weer op gang. Weet je, ik denk dat heel veel mensen nog even de hand op de knip houden. We merken het hier op Kreta ook. Veel last minuteboekingen, maar de mensen blijven in hun all-inclusivehotel. Voor ons - gidsen - is er dit jaar een pak minder werk, de taverna's blijven leeg ... maar de toeristen zitten wel op de stoep te knabbelen van hun "lunchpakket" (bijeengesprokkeld van het ontbijtbuffet). Zelfs al hebben de mensen de financiële middelen, de crisis heeft dit keer diepe wonden (i.e. angst voor de toekomst) geslagen! Ik zou dolgraag bij je bestellen, maar ik betrouw de post hier voor geen zier! Mijn give-away van Barney's Brocante Blog is nog steeds niet toegekomen. Ben zelfs speciaal naar het postkantoor gereden. Geen pakje, enkel chaos! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's !
    Gefeliciteerd met je rijbewijs ! Ik weet nog goed hoe dat was, één van de minst aangename dingen om te doen, vind ik.
    Wat een schattige poezen !
    Hoop dat het wat drukker wordt voor je, maar rust kan ook heerlijk zijn.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen