zaterdag 27 november 2010

UITSLAG GIVE AWAY!! SPITZEN

Ja, dames, in kon niet langer wachten, bovendien heb ik morgen een erg drukke dag en nu niets te doen..Vriendlief heeft een game weekend dus ik slaap vannacht alleen in mijn bedje, :( dat vind ik helemaal niet leuk dus ik heb bedacht dat alle drie de katten mee mogen..Maar goed jullie branden natuurlijk van spanning



Ik kon het natuurlijk via internet doen, maar ik vond dit toch leuker. Helaas waren er een hele hoop dames die wel mee wilden doen maar waren vergeten? een afbeelding op hun blog te plaatsen. Uiteindelijk waren er 45 deelneemsters..

En nu maar grabbelen,, goed schudden en schudden..nog wat grabbelen..















Nog een beetje grabbelen
















Ja hier komt hij!!!!

























Dat is leuk!! Een bekende,, Gefeliciteerd!! Mail je me even?

Dames niet getreurd, ik ben al boven de 100 volgers nu, flink wat orders en vond dit veel te leuk..om mensen blij te maken met spullen, ja daarvoor heb je natuurlijk ook een webwinkel he hihi. Dus binnenkort gewoon weer een GIVE AWAY

Een heel fijn weekend en vergeten jullie het niet? Morgen weer nieuwe handel online hoor!

16 opmerkingen:

  1. VOILÁ!!! danielle, van harte gefeliciteerd enne.....videootje op youtube als je je pirouetje draait he ;)!

    Slaap lekker Sanne.....

    Groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha wat leuk dat Danielle gewonnen heeft. Weet zeker dat ze er een mooi plaatsje voor heeft.
    Dank je wel dat we allemaal mee mochten doen.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh dat is jammer... nee niet voor jou Danielle.. maar die spitzen... tja die staan dus nog wel even op mijn lijstje
    gefeliciteerd!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danielle gefeliciteerd met het winnen van de prachtige spitzen.

    Sanne slaap lekker, maar dat gaat vast lukken in het gezelschap van de katten... En morgen kom ik weer in je winkel kijken!

    Fijne zondag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor Danielle, zal ze wel heel blij mee zijn. Enne mocht ik ooit weer in een toneelstuk meespelen dan stuur ik je een uitnodiging hoor , kun je ff lekker lachen ..........of ik kom gewoon weer even langs met een aantal vriendinnen.
    nou meid , fijn weekend , lieve groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Danielle...en jij een fijne dag morgen Sanne....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Danielle met je prachtige prijs!! en geniet er van!

    En Sanne, ik hoop dat je een beetje lekker hebt geslapen en ik wens je een hele fijne dag vandaag!

    lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! en een hele fijne dag
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs Danielle

    En ik ga even een kijkje nemen in de webshop

    Gezellig weekend

    lieve groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Danielle! Een hele fijne zondag!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte Danielle, dat is nog eens een leuk cadeau om te winnen !!!
    Veel plezier ervan gewenst
    Fijne Zondag gewenst Sanne
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeehhaaaaa , ik kom net terug uit Duitsland en zag je mailtje. Leuke thuiskomst zo!!! Dankjewel!!!
    Ben er heel erg blij mee, passen mooi in mijn slaapkamer.
    Groetjes
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Danielle gefeliciteerd hoor!! mooi mooi mooi!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Danielle wat zal jij blij zijn!! Proficiat en we wachten met spanning op de volgende give away!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, Daniëlle wat leuk voor je,ik ben wel een beetje jaloers op je hoor.

    groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn felicitaties voor Daniélle, leuk voor haar!!

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen