vrijdag 10 december 2010

Brocante de Drome! & 2 fairs

Ohh dames wat heb ik mijzelf lang niet laten zien, 7 hele dagen geen blog geplaatst foei!! Ik ben druk met de voorbereidingen voor de fair, maandag bedacht ik ineens dat die ene muur nu toch maar in de verf moest(na flink zeuren en lief doen eindelijk toestemming gekregen van vriendlief)
En dan nog bij wat winkeltjes langs die ook altijd even bij ons komen. En ojah ondertussen ook nog een sollicitatie en een meeloopdag op een kdv gehad. Maandag heb ik nog een sollicitatie bij een kdv, we hebben er zin in!

Nu wil ik jullie voordat ik de auto vol ga pakken nog even snel laten zien waar ik gister met mijn moeder en tante geweest ben. De drome in Zevenhuizen..oh wat prachtig. Zelf ben ik meer van het stoere maar ik weet dat heel veel van jullie dit kunnen waarderen. Ik mocht ook foto's maken in huis, prachtige hoekjes heeft ze, na elke deur valt je mond weer open dat er nog een grotere kamer en nog meer brocante staat.


Een paar hoekjes van de keuken en 1 van de vele woonkamers, er staan zoveel verschillende dingen maar toch matcht alles bij elkaar! Houd je vast we zijn nog lang niet klaar!


Hoe mooi kun je het hebben, maar we zijn nog niet klaar..zien jullie dat elke foto een ander plekje is, zoveel ruimte en spullen heeft ze dus! Nou ga er voor zitten hier komt nog meer;



Zo dat waren eerst de foto's van het huis, wat een hoop sfeerhoekjes he!
Nu nog wat foto's van haar winkel in het achterste gedeelte van het huis, ze had gister en vandaag open huis, er werd volop gesnuusterd door allemaal kwebbelende vrouwen maar iedereen had het naar zijn zin, je mocht ook nog de keuken in voor een lekker kopje koffie of thee met wat lekkers. De foto's in de winkel zijn wat blauwig geworden omdat ik ben vergeten de witbalans bij te stellen, sorryyy..





Zo, dat was het eerst, heb ik mijn 7 dagen afwezigheid nu een beetje goed gemaakt?
Nu moet ik echt snel de auto inpakken en mijn eigen huis op orde maken, ik heb prachtige luiken gekocht de muur is geverfd er staat een soort van dennenboom maar dat een jda-achtige zo'n iele hier in huis..met andere woorden druk druk druk.
Zondag komen er geen nieuwe artikelen online omdat we dan op de fair staan. Dus zoek je nog iets leuks voor dit weekend? Alle "nieuwe" handel word dan meegenomen naar Norg, daar sta ik twee dagen op een hele leuke grote fair.
Kom je ons opzoeken? Meer info staat in mijn agenda op de site, ik wens jullie allemaal een heeeel fijn weekend.

14 opmerkingen:

  1. Such nice things! It´s impossible to choose only one!! I love everything! How to do??? kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa geweldige winkeltje is dit. Het is dichtbij ons huis dus ik snuffel (en koop natuurlijk) daar veel.

    Veel plezier op de fair en alvast fijn weekend.

    Liefs cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was zeker genieten deze prachtige foto's, geweldig sfeertje. Ik ben woensdag ook naar een Kersthuis geweest, ook ik heb daar foto's van op mijn blog geplaatst. Dus als je tijd hebt kom gerust even een kijkje nemen...
    Heel veel succes met de fair en geniet ervan!
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop mooie foto`s, moet zeggen, ik ben ook wat meer van het stoere en minder frutsels, maar vind het wel altijd mooi om te zien..
    Fijn weekend en veel plezier met de fair...
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt het goed gemaakt hoor , wil je ons niet weer zolang alleen laten , zonder jouw berichten kunnen we niet hoor ....

    Heb wel zin om naar de fair in Norg te gaan maar heb dienst dit weekend , zondag om 18.00u beginnen dus wie weet heb ik daarvoor nog zin , dat ligt dan ook aan het weer .

    Jij in elk geval veel succes en plezier daar , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nou vooruit....dit is een klein goedmakertje ;)
    Maar leuk zeg...en goeie berichten dus.
    Succes met de sollicitatie en succes met de fair.
    Fijn weekend
    Liefs

    Oh ja en volgen de beelden van je nieuwe muur snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee Sanne,

    Ik zie het al,....GENIETEN !!! mooi hoor en mooie Foto,s heb je er weer van gemaakt.

    Wat fijn is dat toch dat je zo gezellig met je moeder en tante even weg kunt.

    Geniet van de leuke Fair Sanne !!

    Groetjes

    Dicky Marie

    DE LORELEI BROCANTE>

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sanne, Super dat we even mee mochten kijken.
    Wat een gezelligheid allemaal, en wat een mooie spullen.
    Een heel fijn weekend, en een super fair gewenst.
    Jammer dat ik zo ver weg woon.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's ze geven heel goed de sfeer weer. Ik zou zo wel even door mijn scherm van mijn pctje willen stappen om daar even rond te wandelen. Helaas is de afstand voor mij net even te groot om zo even een middagje heen te gaan.
    Heel veel succes met de fair.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb genoten van je mooie foto's !!
    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge, ik raak al niet uitgekeken op die foto's, laat staan als je er bent. Wat gezellig en mooi. dankje voor die prachtige plaatjes en succes met je fair. liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie plaatjes heb je geplaatst.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!! Helaas kon ik er niet bij zijn maar op deze manier heb ik toch lekker wat van de sfeer kunnen opsnuiven van die lieve Anja! Erg leuk!

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, ik heb ook genoten. Prachtig allemaal, heerlijk sfeertje.

    BeantwoordenVerwijderen