donderdag 30 december 2010

Handeltjes en het nieuwe jaar

Pff afkicken zeg, een week geen spullen plaatsen, leuke reacties en berichtjes van klanten..
Daarom heb ik besloten om zondag weer nieuwe producten online te zetten in plaats van dinsdag. Dus dames zondagochtend met een kopje koffie achter je laptop/computer en opletten maar! Er gaat een prachtige vakkenkast in de verkoop, die ik graag zelf zou hebben gehad maar we moeten nu eerst sparen voor verf etc voor het nieuwe huis.

Hebben een bewogen vakantie gehad, ineens een begrafenis, dinsdagavond kwam ik erachter dat het onderste balletje van mijn tongpiercing in mijn tong was gegroeid. Normaal moet je oorbellen, neuspiercings, navelpiercings af en toe even heen en weer bewegen om te zorgen dat ze niet vastgroeien of ingroeien. Ik was echter van mening aangezien ik zo ontzettend veel klets dat mijn tongpiercing vaak genoeg heen en weer gaat hihi. Niets was minder waar, het balletje zat in mijn tong en er was al een nieuw stukje vel overheen gegroeid, er zat nog net een heel klein gaatje waar ik hem door zag glimmen. Ik met mijn gevoelens dat er nooit iemand aan mij mag zitten(stel je voor dat ik zelf de controle een keer niet heb) ben dus dinsdagavond 2/3 uur aan het pielen geweest met zout water, pincetten, spelden alles om hem er weer door te krijgen.
Uiteindelijk doodsbenauwd en met een dikke tong gaan slapen om woensdagochtend toch maar even de dokter te bellen. Ik mocht gister om 20 voor 11 heen wat me al niet beviel omdat ik een dag JACHT had gepland grr.. Uiteindelijk heeft de dokter een kwartier lopen pielen toen hij besloot om er maar een verdoving in te spuiten... SPUITEN??!! met een naald??
Ja met een dikke vette naald, de naald was bijna net zo dik als het stangetje van mijn piercing.
Vriendlief was mee dus ik hem in zijn hand knijpen, ik dacht dat de spuit erin zat en dat het mee viel dus ik liet zn hand los, en toen kwam die pas..pfuuu wat een spuit..kon wel door de grond gaan. Nog geen 2 minuten later voelde ik mn tong al niet meer..Anton vond het heeeeerlijk rustig en ik kon alleen maar schaapachtig lachen. Na nog een keer 10 minuten pielen(het gaatje oprekken met een pincet) voelde ik drie keer pang pang en toen was het ploep en was hij er uit..De dokter heeft hem er direct maar uitgehaald,, en gisteravond hem ik mijn eerste stangetje met de groooootste balletjes die ik heb er maar weer ingedaan, de dokter had dit liever niet maar 3 jaar geleden toen hij werd gezet heb ik gezegd als hij er oooit uit moet gaat hij er niet weer in want wat deed dat zeeer. Heb twee tattoo's 5 oorbellen en 2 piercings maar zet liever nog 10 tattoo's dan 1x die tongpiercing..Loop nu nog met een licht opgezette tong..ben veel aan het spoelen met zout water maar het is te doen nu..

Gister lekker zelfgemaakte pizza gemaakt bij mijn ouders, mijn vader was 62 jaar geworden, jaa er zit 40 jaar tussen ons. Mijn oudste zus is 42..maar na een halve pizza het toch maar opgegeven..het was heerlijk maar zo vermoeiend omdat ik voorzichtig at omdat ik bang was om op mijn tong te bijten..

Noujah, vandaag een klant uit limburg en dan olieballen bakken bij schoonouders en mijn beste vriendin wat altijd gepaard gaat met veel drank dus maar flink wat beerenburger of jenever om de boel te ontsmetten hihi

Dit weekend geen markten in de buurt, dus daarom zondag maar nieuwe spullen online, ga zo nog even snel op stap..om nog snel wat te scoren maar het valt niet mee in deze periode, weinig aanbod of een veel te duur aanbod..maar aan de andere kant hoef ik geloof ik ook niet veel te kopen want jullie hebben de portemonnee vast allemaal leeg na de dure feestdagen!

De kerstboom is de deur alweer uit en het verse gipskruid en eucalyptus staat hier heerlijk te ruiken. Het huis is flink schoon, nu maar de zolder op om alvast te kijken wat er weg kan voor de verhuizing..

ik wens jullie allemaal een heel fijn 2011 en tot zondagochtend?!

22 opmerkingen:

  1. Meid wat een verhaal van je piercing !! maar wat ik niet goed snap...heb je hem er nu toch weer in zitten?? of is dat niet gelukt???...pffff......een heel fijn en goed en gezellig nieuejaar gewenst !!!....

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Sanne,

    Joh..... ben jij even bezig geweest zeg !!!
    jeghhh piercing in je tong haha... stel dat je het hele ding eens per ongelijk doorslikt, ik vind het maar uuhhh ENG !!!

    Veel Brocante valt er nu niet te vinden er zijn nergens markten hé..
    dus we houden het maar even rustig en inderdaad de portmonnee,s zijn leeg...

    Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en al het goede voor het komende nieuwe jaar.

    Lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Sanne...brrr...wat een verhaal...kan me er helemaal iets bij voorstellen als je zo panisch bent hahahaah...Goed schoonhouden hoor!!!

    Goede jaarwisseling, op naar een nieuw jaar!!

    Groetjes Lammy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een verhaal...
    wel stoer hoor..
    lieve meid, ik hoop je weer live te ontmoeten in 2011, en weer leuke dingen te kunnen kopen bij jou..
    hoe gaat het solliciteren???
    Fijne dag vandaag..
    cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou je niet overwegen door dit verhaal die piercing er gewoon uit te laten. Ik zou het risico niet willen lopen..... en met solliciteren kan het in je nadeel werken...(kleine tip, ik spreek uit ervaring, geen piercing maar wel dit jaar 8 keer op gesprek geweest en je wordt om de raarste dingen afgewezen tegenwoordig!!) Wel stoer dat je naar de dokter bent geweest om de piercing los te laten halen. Hoop voor je dat het goed komt.

    Fijne jaarwisseling en een goed 2011!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh nu weet ik weer waarom ik tegen piercings ben... waar dan ook!
    gadver..... ik vind je wel een stoer wijf hoor!
    ik ga zondag even op je site kijken.. je weet nooit.. tja de portemonnee is wel leeg.. maar het is weer nieuwe maand dan he!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sanne, mijn tenen krommen in mijn sloffen en word spontaan misselijk van je verhaal.......
    Maar goed, zet me er dapper overheen en wens je een hele fijne jaarwisseling.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. brrrr wat een verhaal, ik zou het niet eens durven zo'n tongpiercing, ben ik veel te schijterig voor :-). Ben blij dat het toch nog goed is afgelopen en ik voor je dat het goed blijft gaan.

    Een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2011 een heel mooi jaar mag worden voor jullie in jullie nieuwe huis!

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. iiieeeehh... ik zat het verhaal met half dichtgeknepen ogen te lezen...
    Ik ben ook zo'n tut wat naalden etc. betreft....Kan je nog wel oliebollen eten met oud en nieuw? Of wegspoelen met champagne ofzo.....
    Tot in 2011!! En dat 2011 maar veel mooie dingen voor jullie mag brengen!
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Sanne! Ieeee, da's wel een eng verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je het even benauwd kreeg met die verdovingsspuit! Gelukkig heb je de piercing er weer in kunnen krijgen...
    Ik heb ook een hekel aan naalden, zeker van die dikke! Laat ook liever een tattoo zetten dan een piercing! Haha.
    Ik wil je bij deze een hele fijne jaarswisseling wensen, een gelukkig, gezond en sprankelend 2011! Enne ook in 2011 bezoek ik je webshoppie! ;-) Hugs, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. *.*´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨)
    .•´,•*´¨)¸.•*¨)
    ¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)
    ::::::°::::::::o::::°:::::o°:::O::°::::
    ::::::::°::::°:::::::::o::°::::°::::::
    ::::°:o::::::::°::::o::°:°:::o::°::::
    ...~~~~~~~~/...~~~~~~~~/
    ....~~~~~~~/.....~~~~~~~/
    .....~~~~~~/.......~~~~~~/
    ......~~~~~/.........~~~~~/
    .......~~~~/...........~~~~/
    ........~~~/.............~~~/
    .........~~/...............~~/
    ..........~/.................~/
    ...........||..................||
    ...........||..................||
    ...........||..................||
    ...........||..................||
    ...........||..................||
    ......./******........./*****

    Een gelukkig nieuwjaar 2011:) Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne, ik ben al heel lang op zoek naar een vakkenkast, maarrrrr ik moet zondag ochtend werken, balen !!!!! Heb je een sneak en de maten van de kast?

    Goeie jaarwisseling, gr Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry Sanne, maar ik heb het zelfs voorgelezen aan Bram, we hebben ondanks dat ik gelijk geloof dat het mega zeer doet, wel hartelijk om je prachtig geschreven stukje zitten lachen :-)
    Wens je een liefdevol, gelukkig en gezond nieuw jaar toe, met een dunne tond, zodat je Anton weer de oren van de kop kunt kletsen
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O meid wat een verhaal! Vreselijk, en waar doe je het voor, want naar mijn bescheiden mening ziet niemand die versiering dus hup eruit zou ik zeggen :)wat een ellende! Moet je natuurlijk zelf weten hoor!! Morgen ga ik idd gauw eens in je winkel kijken, ik ben namelijk ALTIJD te laat, dan is er al vanalles gereserveerd ;(
    Verder wil ik jullie natuurlijk een fantastisch 2011 wensen, met hopelijk de verhuizing naar het huis aan de overkant!!!! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je een heerlijk 2011, zonder enge toestanden met een tongpiercing! Brrr! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zier er mooi uit hoor !

    gr
    Marja
    http://www.goedhuysverf.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pretty component to content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to
    claim that I acquire in fact loved account your blog posts.

    Any way I will be subscribing for your feeds and even I fulfillment you get right of entry to persistently quickly.
    My web page: manchester united transfer news november 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I have read some good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.
    I surprise how so much effort you set to make the sort of excellent informative website.
    Review my webpage ... chelsea transfer rumours for january 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aw, this was an extremely nice post. Finding the time and actual effort to make a really good article… but what can I say… I procrastinate a lot and don't seem to get anything done.
    My site perfumes originales

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I have been exploring for a bit for any high-quality articles or blog
    posts in this kind of area . Exploring in Yahoo I
    at last stumbled upon this website. Reading this information So
    i am glad to convey that I have an incredibly good uncanny feeling I came upon just what I needed.
    I such a lot definitely will make certain to do not disregard this
    website and provides it a look on a continuing basis.
    Have a look at my web blog :: pizza games cooking for boys

    BeantwoordenVerwijderen