woensdag 22 december 2010

Vakantie

Zo, ik ben wel aan vakantie toe..blijf maar vliegen.. Vrijdagavond komen mijn ouders en broer en vriendin eten, dus morgenvroeg alvast maar stoofpotje maken..we moeten namelijk vrijdagmiddag op begrafenis, onze oude buurman is afgelopen zondag overleden..heb het hier wel moeilijk mee want het was echt net een lieve opa voor me. Konden altijd alles lenen en wilde altijd graag even gezellig met je kletsen.
Dus morgen huis schoonmaken, stoofpotje maken, vrijdag smiddags begrafenis, dan smiddags nog een ander gerecht klaarmaken waar mijn vader dol op is..en dan vakantie..lekker eten..zaterdag cadeautjes en eten bij mijn schoonouders..en zondag misschien nog even op jacht en een lekkere wandeling etc. Het is hier vandaag weer spierwit geworden, zo mooi..

Oja, en ik moet morgenmiddag nog wat anders doen, bij de overbuurvrouw op visite. Ik mag de kamers even opmeten zodat we weten wat we nodig zijn en of de dingen die we al hebben groot genoeg zijn(tapijt voor boven) Ja jullie begrijpen het goed..Anton heeft vanmiddag woningbouw gebeld en die meneer was net met een brief voor ons bezig, dus morgen of overmorgen weten we wanneer we er in kunnen etc..ben zo blijj :D
Mezelf voorgenomen deze vakantie nog even flink veel foto's maken van ons huisje, leuk voor later.

Ohh ik kan niet wachten de boel opnieuw in te richten, zit alleen nog met een probleempje.
Misschien heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt. We gaan dus waarschijnlijk eind januari verhuizen maar nu heb ik best veel geld in onze tuin gestoken en wil ik mijn planten eigenlijk bijna allemaal mee hebben. Maar de grond is nu natuurlijk keihard. Ze buurvrouw zei wel dat als het niet vroor ik de planten in potten bij haar/ons achter het huis mocht zetten maar overleven ze dat? Heeft iemand een idee hoe ik mijn dure mooie planten heel mee krijg?

Nog even wat foto's van de nieuwe handel, ik weet nog niet wat er morgen online komt maar het zal vast weer de moeite waard zijn :)

Ohh die leren antieke handschoenen, zijn ze niet prachtig? pff..Al heb ik eigenlijk met mezelf afgesproken dat dit huis zo vol staat dat ik er het volgende huis al mee kan vullen dus eigenlijk hebben we niets nodig, alleen ..ja een nieuwe eettafel mag nog wel..dus deze vakantie maar even rondsnuffelen .. Voor nu:

14 opmerkingen:

  1. IK BEN NIEUW OP JE BLOG EN IK BEN JE GAAN VOLGEN HOOR.
    ALS JE HET LEUK VIND, KOM OOK EENS BIJ MIJN ROND NEUZEN.
    IK GA JE WEBSHOP EVEN BEKIJKEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meid, gelukkig heb je een hoop warme herinnering aan je opabuurman! Denk je nog wel even aan je genietmoment :)

    liefs uit Zweden&fijnedagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! En heel veel plezier met het inrichten straks.

    Voor vrijdag heel veel sterkte tijdens de begrafenis, zulke dingen zijn altijd zo naar. En een beetje raar om er zo achteraan te zeggen, maar ik wens jullie wel fijne feestdagen toe, geniet er van met Anton en met jullie familie.
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn wel erg tegengestelde emoties. Veel sterkte met het afscheid van je buurman. Fijn dat je zulke goede herinneringen aan hem hebt. Beter een goede buur....is echt waar!!
    Super dat jullie het huis hebben zeg!!! Heerlijk voor jullie. En zo makkelijk bij het verhuizen, hihi. Je planten lijkt me een probleem, ik heb echt geen idee...Succes en fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,

    Aacch jee wat een tegenstrijdig nieuws nu weer,voor vrijdag heel veel sterkte hoor.

    En dan het goede nieuws,jullie hebben het huis gekregen..WAT GOED !!!
    En zo snel al verhuizen,fijn zeg.

    Je planten...eeehhh tja da,s nou even een ander verhaal, mischien kun je in overleg met de toekomstige "nieuwe" bewoners van jullie oude huis(dit huis dus)iets regelen zodat je alles in het voorjaar uit je tuin mag halen !?!?
    Nu is het veel te koud en in potten gaat het echt niet goed hoor.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    DE LORELEI BROCANTE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook hele fijne dagen ......geniet van alles maar vooral van elkaar.......liefs dikke knuffel van mij....xxxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat jullie het huis krijgen! Echt iets om naar uit te kijken! En die plantjes.... bij mij gaat alles standaard dood ieder jaar! :( Misschien als het dooit er snel uithalen en in een grote teil zetten....

    Sterkte met de begrafenis. Altijd verdrietig zulke dingen!

    Fijne dagen straks!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He wat verdrietig, net zo rond de feestdagen is het ook extra beladen... sterkte daarmee !

    wat fijn dat jullie het huis "krijgen" kan je, je weer lekker uitleven
    helaas heb ik geen plantentip voor je
    goede dagen gewenst Sanne en voor het nieuwe jaar alle goeds !!
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne ,

    gefeliciteerd met je nieuwe huis , die wordt vast prachtig met al die mooie spullen die je hebt .....
    Sneu van je buurman, ook al hebben sommigen de leeftijd , dat soort aardige en sociale mensen worden moeilijk gemist .

    Nou geniet lekker van je vrije dagen en de kerst en we spreken wat af he.
    Ik mail je wel als ik je kant even uit kan komen , zal wel in het nieuwe jaar worden ......

    Lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Sanne en Anton met jullie nieuwe huis....oh het wordt vast prachtig met al je mooie spullen ;0)
    Sterkte op de begravenis.......;( zal aan je denken........
    Nu hele fijne dagen gewenst en tot gauw.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sanne,
    wat een lieve reacties allemaal....ik kan me er alleen maar bij aansluiten....
    Sterkte morgen..., klinkt raar maar daarna heerlijk met je dierbaren een hapje eten en napraten over de dag....
    Gezellige dagen en gefeliciteerd met jullie huis!! Super hoor. Zit er ook een ruimte bij voor een eigen winkeltje??

    Groetjes Lammy (van 'Chientje')

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien kun je de planten later nog ophalen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom nog even met je proosten....op het nieuwe jaar....
    Wens je alle goeds toe. Geniet je heerlijk van je vakantie?
    Tot snel en CHEERS!!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen