donderdag 16 december 2010

WIEZE WINKELTJES ROUTE 2010

Ja dames, laat je aub niet tegen houden door het weer, gewoon allemaal komen. De winkel is al omgetoverd voor jullie. De houtkachel en de kolenkachel staan al te knapperen en de appeltaarten koffie en koffielikeur staan ookal klaar..dus als je denkt dat je niet de laan op durft laat hem dan gewoon vooraan staan en kom lopend naar achter het is zeker de moeite waard!
Ik heb nog geprobeerd om papa zo ver te krijgen dat hij 1 van mijn paardjes voor de kar zou spannen om jullie zo voor bij de weg op te halen maar nee, hij wilde ook liever bij de kachel zitten.



Komen hoor! Echt he?! Gezellig :D

20 opmerkingen:

  1. Tsja...als het nou niet zover weg was...dan kwam ik ZEKER!!
    Het ziet er prachtig uit!
    Veel plezier.
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat nu dan.....??? Weer een post...ha je bent helemaal los....gezellig ;)
    Altijd leuk een post van je......
    Ziet er super gezellig uit hoor.....als de weg sneeuwvrij is en we wat tijd over hebben....
    een aanrader......
    Beloof nog niets hoor....je kent het wel druk druk....;)
    Ha en geef je pa pa ongelijk ;)
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het hier niet in de buurt zit, het ziet er erg uitnodigend uit!

    Succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat ziet het er aantrekkelijk uit bij je. Maar Groningen is wel heel ver van mijn bed.
    Ik wens je wel veel bezoek hoor en natuurlijk een goede verkoop, want daar doe je het toch voor allemaal.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal wel erg gezellig uit, maar helaas wat ver weg en... ik sta zaterdag zelf nog op een kerstmarkt (in Heerde) Heel veel succes gewenst!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ver weg.......maar wat ziet het er goed uit zeg !!! liefs van mij.....Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is voor mij niet echt in de buurt, maar anders was ik zeker aan gekomen. Wat ziet het er gezellig uit daar. Sfeertje hoor!
    Fijne avond
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het dichter bij was, kwam ik zeker.
    Voor nu succes.....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer genoeg woon je niet "naast de deur" ... anders zou ik zeker langskomen! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor mij geld...te ver helaas!! Ik had anders graag een keertje bij je langs gekomen....
    Maar ik hoop op een gezellige drukke dag voor jullie en als het dan ook nog eens winterswit is dan maakt het sfeertje wel helemaal leuk toch!!
    Lieve groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heee Sanne,Joh jij bent helemaal los nu..

    Wat een mooie foto,s.. je maakt het mij wel heel erg moeilijk nu hé haha..
    en zo te lezen hier,ben ik de enige die nog een beetje dichtbij woont, noouuu jaaa Dichtbij ??..
    Maar toch,redelijk in de buurt dan.
    Wij zitten te ver naar boven in het land Sanne !!! verhuizen maar.. en dan niet naar het huis aan de overkant want dan blijft het nog te ver weg van iederéén meid !! haha.

    Lieve groetjes van........Dicky Marie.

    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waarom woon je nu niet dichterbij!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja....natuurlijk ben ik boos, een doos met oudroze ballen laat je toch niet liggen:-)
    Ik denk wel als ik de doos gezien had in een kringloop dan ha dik ze vast mee genomen. maar ja...je kan niet altijd voor een ander op pad zijn hè? wel laif wicht das an mie dochtst?

    Die route lijkt me wel leuk om zondag ff te doen. We moeten nog even naar de stad, even kijken of we het kunnen combineren en het weer moet het toelaten:-)

    Ik wens je alvast veel succes en plezier! en wie weet zie ik je nog...

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. pff jammer hoor maar mijn oude autotje zo een eind naar het noorden..nee toch maar niet..enehhh met die schoenen gaat niet lukken hoor. maat 36/37..hahhaha(stond gisteren ff sinds weken op de schaal 56 ...erg toch)
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou er zo'n zin in hebben en ach wij rijden rustig een uur voor een leuke brocantezaak, maar liever niet met zulk winterweer, dan blijven we toch een beetje in de buurt;)
    Ik wens jullie wel een hoop gezelligheid!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook voor mij is Groningen te ver weg. Ik wens je heel veel succes en veel klanten toe.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sanne, er staan wel heel veel mooie dingen in jouw winkeltje. komen die allemaal nog op jouw site. Wij zijn namelijk een beetje te laat voor de wieze winkeltjes route. Ik hoop het van wel.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha....zit ik weer niet op te letten. Helaas vrijdag en zaterdag zijn altijd dagen dat ik werk. Ik heb niet alle oude spullen hoor, ik zal je sterker vertellen ik heb niet eens 1 oude kerstbal!

    succes morgen en zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er echt eerlijk, ontzettend gezellig uit, maar toegevoegd bij de rest,...je zit aan de andere kant van het land. zo jammer! Succes ermee, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi,
    Ik hou van Holland en ik houd de Nederlandse, en ik heb je gevonden.
    Je hebt een zeer leuke blog, kom ik je bezoeken vaker.
    Ik heb ook net een winkel geopend. Kom eens bij mij nog maar eens.
    www.wohnklunker.de

    Groeten Viola

    BeantwoordenVerwijderen