woensdag 15 december 2010

Zo, even bijpraten

Hallo Allemaal,
Ik weet niet wat ik allemaal doe de laatste tijd maar ik kom nergens aan toe, ik doe alles wat nodig is die dag maar kom verder nergens aan toe, de dagen vliegen voorbij maar ik kan niet even een pauze etc nemen. Als het goed is kan ik morgen even rustig aan doen. Dat zo wel fijn zijn, alleen ken ik mezelf dan ga ik vast het huis weer eens goed aanpakken maarja dat moet ook gebeuren.

Afgelopen weekend was het weekend van de fair in Norg. Het was een gezellig weekend met mijn vriend en de andere standhouders helaas waren er erg veel kijkers aanwezig.
Toch even een kleine impressie van de kraam


Het was erg koud en ik miste papa's houtkacheltje ontzettend maar de poffertjes waren heerlijk!!

Ondertussen natuurlijk al weer druk bezig met de voorbereidingen voor komend weekend; De Wieze Winkeltjesroute 2010!! De winkels zijn vandaag weer ingericht, de koekjes gebakken dus nu alleen de mensen nog! Wij hopen dat iedereen bij mijn ouders de laan naar achteren durft want dat heeft ons helaas vorig jaar veel klanten gekost, dus mensen durf je niet naar achteren; Laat je auto vooraan de laan staan en kom lopend het word zeker beloond met heeeele mooie spulletjes!

Er is hier veel gebeurd, ik kan waarschijnlijk vanaf 3 januari weer aan het werk, het is nog niet helemaal zeker maar ik/wij hopen dat het door gaat..het is nog niet mijn droombaan maar dat komt ook pas als we een garage hebben he hihi:P
Ook hebben we maandagavond een kar gekocht, dat betekend dat ik in 2011 ook zelf naar het buitenland kan om prachtige spullen voor jullie te scoren..waar ik heel veel zin in heb!!
En dan het laatste grooooote nieuwtje! Misschien gaan we verhuizen, ik durf er nog niet te veel op te hopen maar het huis waar we al een jaar op staan ingeschreven aan de overkant van de straat komt half januari vrij :D.. nu nog hopen dat de meneer van de woningbouw ons lief genoeg vind en ons er in stopt haha.
Natuurlijk staat er hier ook eindelijk een kerstboom te pronken, lief gekregen van mijn schoonouders omdat ik er zelf niet aan toe kwam om 1 op te halen, het is een ontzettend schattig lief klein boompje, hij past zelfs in de vensterbank. De foto's zijn niet heel helder maar zoals ik het al zei; haast haast haast hier dus de foto's zijn ook wat snel gemaakt.

Onze kerstboom heeft natuurlijk alleen maar oude ballen, mijn antieke vleugels en staat in een heel oud blik. Vind het best een leuk hoekje geworden..maar mis mijn lelijke boom die nu buiten staat wel een beetje haha.

Ook wat roodtinten toegevoegd, wat peperberries op verschillende plekken, een zachtblauwe vogelkooi met natuurlijk hyacinten(die mogen niet missen met kerst) en een oude franse bouti(quilt) onze bank is nu net een slaapbank heeeerlijk.


De nieuwe luiken staan achter de tafel, ze zijn wel 2 meter hoog, vind ze prachtig en kan niet wachten om ze in het nieuwe huis een plekje te geven. Een fijne week en hopelijk tot vrijdag of zaterdag met de wieze winkeltjes route!

18 opmerkingen:

  1. Ben jij ook al zo druk nou ik ook hoor, dacht bij mezelf ik doe vanmiddag niet veel maar als ik dan zie wat ik allemaal nog gedaan heb ,pfff!!

    Hoop voor jullie dat je dat huis krijgt zou leuk zijn toch!!

    Doe rustig aan liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Sanne,

    Nou nou zeg ! als jij een berichtje plaatst dan komt er wat zeg !!
    Geweldige foto,s en mooie spulletjes en je luiken zijn supermooi.
    Nu inderdaad hopen dat je het huis aan de overkant krijgt hé, dat zou wel heel fijn zijn,jullie wachten al zo lang nu.
    En helemaal goed dat je waarschijnlijk weer werk hebt joh en je droombaan komt zeker wel !!

    Fijne avond.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Er staat veel te gebeuren voor jullie! Ik zal duimen voor jullie huisje! ;-) Ik top dat je een baan hebt!
    Je hebt weer prachtige foto's gemaakt van je sfeerhoekjes! Ik hou van jou styl, supermooi!
    En ik vind je kerstboom een schatje!
    Fijne week en hugs van Nans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, inderdaad even bij gepraat!!! Wat bedoel je in het begin, jammer dat er veel kijkers waren?? Bedoel je te weinig??
    Mooie foto`s weer, ben erg benieuwd of jullie het huis krijgen, duimen....
    Leuk boompje van je schoonouders..staat in een mooie pot!!
    Fijne avond, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige update! Veel kijkers; weinig kopers?? Succes met het huis en bedankt voor de prachtige spulletjes/foto's...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat ziet er heerlijk uit, zou graag een keertje bij je komen struinen.

    Succes met de markt dit weekend, hoop dat het weer een beetje meezit

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne,
    wat een heerlijke nieuwtjes allemaal , leuk dat je weer werk hebt en die droombaan komt echt nog wel hoor.
    Ik duim voor jullie dat het nieuwe huis doorgaat, zou echt mooi zijn !

    En alvast veel succes gewenst aanstaande zaterdag , helaas sta ik zelf op een kerstmarktje zaterdag en zondag andere plannen maar ik kom wel een keer weer aanwaaien .....

    fijne avond nog , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit bij je, leuke spullen heb je ook, helaas woon je een beetje ver weg voor mij.

    Ik check regelmatig je webwinkel, je moet er wel steeds snel bijwezen want je produkten zijn altijd snel verkocht!!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een andere baan en een ander huis...dat zou een superstart voor het nieuwe jaar zijn! Ik zal voor je duimen..
    Ik kijk zo nog even in je webwinkel, maar ik ben steeds te laat, alles wat ik mooi vind is vaak al gereserveerd ;(
    Lief van je schoonouders dat schattige boompje!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach sosm heb je dat zo dan is het inene heel druk. gewoon laten gebeuren en jezelf niet gek laten maken. wat ziet het er allemaal geweldig uit ben je zeg. je kraam en je huis. helemaal super. en ik las dat ik eindelijk een lotgenoot ben tegengekomen 58 kilo....
    succes met je huis en alle drukte
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, zeg, wat een nieuws. Eigenlijk allemaal geweldig ...tja en tijd daar heeft iedereen wel wat mee. Succes,fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een post vol met nieuwtjes!
    Het ziet er gezellig bij je uit! Spannend dat nieuwe huis... en die kar! Jij gaat vast vaak lekker stuinen!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ik dacht al: Wat doet ze allemaal toch....?
    Ken het hoor...de dagen vliegen om...en zo vroeg donker...nou dan doe ik niets meer. ;(
    Maarre het ziet er allemaal even goed uit zeg...
    Zal voor je duimen voor het huis hoor...wordt wel tijd niet....kun je eindelijk helemaal los!!!
    Maarre......die lelijke boom????
    Wacht nog steeds......
    Ha en mijn stapeltje glazen doosjes heb je nog zie ik ;0) zuinig op zijn hoor ;)
    Nu fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar die drukte met name voor de kerst. Geniet van de kleine momenten. En wat een goed nieuws heb je allemaal te vertellen, ik hoop dat het allemaal doorgaat. Laat je wel even weten toch??

    succes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke gezellige post hoor! geniet van een heerlijk weekend !! liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I would like to visit you in spring time! YOu have such amazing things!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer dat je zoveel kijkers had en geen kopers..wie weet heb je komend weekend meer geluk!! Wat lief van je schoonouders dat boompje, hij staat zo gaaf in dat oude blik...
    Hoop dat 2011 een super jaar word voor je (jullie) nieuw huis... nieuwe baan...en dat je droom maar uit mag komen!!
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk blog heb je.
    Zou je het leuk vinden om een link te ruilen met Billie Design? Wij verkopen Deens servies van het merk GreenGate. Mag natuurlijk ook met je webwinkel. Ik denk dat we een goede aanvulling zijn voor elkaar.

    Groetjes,
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen