donderdag 23 juni 2011

VERMELDING JDL & BROCANTE SPECIAL

Wauw wat een eer, niet alleen staat mijn site voor de 2de keer vermeld in de ariadne brocante special, met dank aan Gea van G-style maar ook staat mijn site nu in de nieuwe Jeanne D'arc!

Ik heb de jdl zelf nog niet in huis maar kreeg vanochtend ineens allemaal berichtjes van klanten in mijn mail en gastenboek. Anton heeft de jdl's net opgehaald en mij foto's gestuurd :)





Wat ik zo van de foto kan zien, komt het roze medicijnkastje uit mijn winkel, het groene rolkussen, de kroonluchter en het krukje voor het bad.

Daarbij nog een prachtig stukje tekst :)



Nu maar even genieten van deze roem, een heel fijn weekend allemaal :)

25 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk en wat zal jij trots zijn!!
    Ik ga morgen de JDL ophalen in Nijmegen, dus dan zal ik het gauw eens bekijken.
    Geniet hiervan!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was dat het waar je laatst zo geheimzinnig over deed? :-)
    Leuk voor je! Ik heb de JDL nog niet binnen, hopelijk snel!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf ,dat is altijd leuk
    Nu maar hopen dat je er een hoop klantjes aan over houdt.
    In iedere geval een mooie reclame
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Sanne !! ik hoop hem morgen in de bus te hebben, dus zal het eens uitgebreid bestuderen :-)
    geniet lekker van je roem
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jou dag is helemaal goed!!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig Sanne....en verdiend. Als ik het goed begrijp gaat het om een buitenlandse klant. Dat je er dus maar meer klanten aan over mag houden in binnen en buitenland. Voor je het weet moet je weer 3x in de week spullen in de webwinkel gaan plaatsen, haha. Nu een mooie collage maken van al je vermeldingen en voorzien van een mooie lijst voor in je winkeltje. Wat dit mag je met gepaste trots laten zien!!!! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne ja ik zag het ook !! maar wat ik niet snap....is dit nu een Nederlanse badkamer??..want van wie ie is staat er niet bij...of lees ik erover heen??...je word wereld beroemd..hahahahha!!..liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, super voor je...Dat is nog eens een eer. Ik vond het ook al een prachtige badkamer, maar zoals het hele boek is alles weer geweldig.
    Je woonkamer ziet er trouwens ook super uit, met dat scherm in het midden.
    Inmiddels is het hier opgeklaard, en weer behoorlijk warm.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heee...
    WAT LEUK !!!! ik heb de brocante special nog niet,het mag altijd even duren hier bij de supermarkt,grrr... maar die koop ik zeker even,de foto,s van Gea zijn ook zo mooi he !! dus die wil ik bewaren,altijd leuk.
    Helemaal top in de JDL !! dat gaat nu echt goed komen nu hoor.
    Ik heb inmiddels ook een vaste klant in Zweden en vind dat ook heel leuk natuurlijk,mischien ken je haar wel, Lene..?
    Zij verkoop ook daar weer door heb ik begrepen.

    Geniet er van Sanne !!!!

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vind ik zo leuk voor je, daar mag je echt trots op zijn. Ik heb zelf ook in de roze brocantespecial en een Seasons een vermeling gehad en beide keren wist ik het niet dat is inderdaad nog de mooiste verassing.

    Lieve Groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je Sanne, en de JDL is voor jou wel het blad natuurlijk om in vermeld te staan.
    Kijk hier word ik nou blij van, waarom kan een ander dat dan soms niet hé.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is erg leuk.....lijkt me zo gaaf om in een tijdschrift te staan......
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk voor je! GEFELICITEERD
    Dat is toch leuk om iets van jezelf in zo'n mooi blad terug te zien en lezen en jij zelfs 2 x in 1 maand
    Je hebt het verdiend

    Groetjes,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk voor je. Je hebt het verdient meid! Ik ga de beide tijdschriften snel kopen... Fijne avond. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi wat leuk zeg
    mag je toch helemaal trots op zijn
    geweldig toch
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is bijzonder zeg. Wat zal jij trots zijn.
    Geniet van alle aandacht.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @danielle: Ja, idd..ik vertel je het hele verhaal snel
    @ dicky: ja ik heb haar al heel lang als vaste klant en onder haar naam staan heel vaak spullen van mij in de jdl dus nu is het super leuk om er met eigen naam in te staan
    @ria: Nee, zij kopen spullen bij mij om daar een fotoshoot/studio/badkamer mee in te kunnen richten om het hun stijl te maken.

    Fijn weekend alvast allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blog is ook prachtig!
    Geniet van de sfeer...

    Geniet van je succes!

    Hartelijke groet...Le Style

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super!! Van harte, lekker van genieten!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf om je eigen spullen terug te zien in de Jdl. Ik heb hem gister ontvangen maar ben helaas nog niet verder gekomen dan doorbladeren.
    Vannavond begin ik opnieuw en dan ga ik heel goed kijken haha.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat Leuk!
    Hartelijk dank voor het volgen van "Le Style"

    Fijne dag

    Tot blogziens;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk! Een mooi stukje reclame voor al je prachtige en sfeervolle spullen.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhh wat ontzettend gaaf zeg
    wat zal je trots zijn!!

    geniet van je roem!

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dank je wel voor je reactie meid, ik doe het even heerlijk rustig. En wat jij bedoelt heeft er ook wel voor een groot gedeelte mee te maken dat mijn zin even weg is. Het is dan net dat ene wat ik er even niet bij kan hebben. Maar blijf wel van jullie op de hoogte.

    Fijn weekend, liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen