vrijdag 13 januari 2012

Jaarkalender

Ik wilde al een tijdje een leuke kalender op de wc. Gewoon een makkelijke maar mooie voor de verjaardagen. Na tijden zoeken niet gevonden wat ik wilde.
Dus dan maar zelf 1 maken.





Ik wil nog wat dingetjes anders. Hij moet nog wat speelser. Er zitten nog wat foto's bij die niet van geweldige kwaliteit zijn. Ook zit ik er over na te denken om een stoere en een lieve te maken.
Dus nog even beetje oefenen en dan zijn te binnenkort te koop in de webshop. De prijs zal dan 24,95 zijn.
Iemand belang?

Alvast een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Wauw! dat ziet er super uit ,ik hou het alvast in de gaten !ik zal er nog wel een plaatsje voor vinden;-) mooi gedaan hoor
    Vriendelijke groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gedaan!!

    Ik wens je een heel mooi weekend
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee en wat een mooie foto's heb je nu al gebruikt! Ik vind een beetje een romantische met zachte roze tinten een aanrader...zoals die foto op je voorkant en die met dat kant als een na laatste foto, die vind ik onwijs te gek! Helemaal mijn sfeertje...
    Ik ga afwachten wat je uiteindelijk voor moois van je kalenders gaat maken.
    Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nogal anti-verjaardagskalender op de WC, vind het iets verschrikkelijks, dus wat mij betreft op een andere plek graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk joh! Dat je daar niet eerder opgekomen ben. Het zijn zulke mooie foto's van je huis. Fijne avond. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen