dinsdag 7 februari 2012

Nieuwe woonkamer

Ojeej, ik begon weer te slepen..nou dan weet je het wel..


Ik besloot eens wat kantjes in een oud lantaarntje te doen ipv een kaars maakt het harde van het lantaarntje zoveel zachter. Sinds gisteren ben ik eigenaar van een "nieuwe" Franse kroonluchter. Compleet gerestaureerd door Paps. Hij past perfect bij de kroonluchter die voor hangt.



Alles veranderde van plek behalve onze eettafel en de televisiekast+bank.

Het is net of we een nieuwe woonkamer hebben.


En waarom? Om ons antieke bed binnen te zetten. Hij rotte weg buiten en de poezen genieten nu zo erg!! Ook Anton vind het stiekem wel heel fijn. En van het voorjaar gaat hij gewoon weer naar buiten.



Morgen nieuwe spulletjes online!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Sanne sieht so schön bei Euch aus.Vieleicht schaffen wir es bei Dir rein zuschauen wenn wir bei Dir sind.Hast Du schon einen Namen ausgesucht für die kleine.Grüße Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk! Fijne avond en geniet... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhh gezellig en knusjes.....heb je hartstikke leuk gedaan..
    Ik krijg er nu ook de kriebels van...

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat herken ik wel. 1 nieuw item en de hele boel staat op zijn kop. Mijn man wordt daar altijd heel vrolijk van (NOT) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh meine liebe
    traumhaft schön shabby vintage.
    herzlichst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kroonluchter is wel een echte beauty zeg! Fijn dat je zo lekker aan het restylen geweest bent en nu dus in een compleet 'nieuwe' woonkamer zit! Maar zelf doe ik dat eigenlijk niet meer... De grote stukken staan simpelweg op z'n best en als ik het dan 'ns op m'n heupen kreeg om te gaan schuiven, ging het op het einde toch weer terug... Dus dat doe ik niet meer en hou het bij wat hoekjes verschuiven, maar ach; dat is ook leuk!

    Geniet van het resultaat met je prachtige spulletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk het gevoel alsof je een nieuwe woonkamer hebt gekregen! Prachtige kroonluchter!!! Ook je stoere werkplek vind ik super. Volgens mij staat in de garage precies dezelfde werkbank te wachten :-) Wij willen hem integreren in onze nieuwe keuken als werkeiland.
    Fijne dag gewenst!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen