donderdag 19 juli 2012

Erffair Hellum!!

Morgen is het dan weer zo ver, de erffair in hellum, bij Sientjes Dochter. Vorig jaar was een groot succes!
We zijn al druk aan het pakken en nemen de mooiste spullen mee. Kom je ook??

Erffair - Vrijdag & Zaterdag 20 & 21 Juli van 10:00t/m17:00 bij Sientjes Dochter hoofdweg 91 Hellum.
















Wil je deze mooie spulletjes niet missen? Kom dan zeker morgen en overmorgen! Ik sta samen met Mama van Nuzzelspul en we gaan er een prachtkraam van maken!

7 opmerkingen:

  1. Oh,wat mooi!!Heel erg jammer dat t zo ver van Middelburg vandaan is.
    Veel succes.
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos!!
    Love it!!

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer is mijn tever weg
    succes sanne met je moeder
    lieve groetjes rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your photos are so goregous! I love your blog and I am your newest follower =) Xo, Ashley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschöne Bilder - einige der Sachen würden in unser schönes Heim passen.
    LG Norbert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het te ver weg is, om zomaar even aan te komen, anders had ik dat zeker even willen doen! Heb op de foto's leuke spullen voorbij zien komen! Maar een hele gezellige 2 dagen en het weer is hopelijk bij jullie ook heel goed. Dan maakt het de verkoopdagen nog gezelliger! Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het niet zo ver weg was geweest had ik graag even langs gekomen. Ik wens je heel veel plezier en succes dit weekend.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen