zondag 29 juli 2012

Latest trip

Zo, we zijn er weer. Wat een reis. Normaal doen we er 4 uur over om bij de andere markten te komen. Nu besloten we om eens een keer naar een andere markt te gaan. 5 en een kwartier rijden werd de heenreis 6 uur rijden en de terug reis 8,5 uur rijden. We kwamen in een file terecht waar we anderhalf uur 3 km verder zijn gekomen. Drama..Ook moesten we een paar keer stoppen omdat we kapot waren, we hebben binnen 24 uur 1200 km gereden..pff niet best haha.
Hier alvast wat foto's van de nieuwe spullen, vanavond komen er wat spulletjes online. Moet nu eerst nog bedenken wat ik kan missen want het liefste hield ik alles zelf..zucht






Een fijne zondag toegewenst!!

13 opmerkingen:

  1. Dat blauwe kistje....zucht!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de trip is de moeite waard geweest, zo te zien! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat een prachtige spullen! Ik kan me voorstellen dat je alles het liefst zelf zou willen houden! Die kleuren! het past zo mooi bij elkaar allemaal!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat kistje is superrrr.....maar dat engeltje in stolpje.......zo mooi.....zet die maar niet online hoor........mail me gewoon even wat ie moet kosten....proesttt...hihihih.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spullen heb je gescoord. En ja die files hé, om gek van te worden.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi..♥
    zucht wat een lang reisje met die file's ..;(
    maar de spulletjes zijn geweldig mooi hoor die kisjes vooral..♥
    Ik had ook een grote ijzere kist heb ik weg gegeven aan mijn oudste zoon was ook heel oud ..;)
    en nu genieten van het warme zonnetje!!
    Nog fijne Zondag Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie spulletjes hebben jullie gescoord. Ben vanavond laat thuis. Kijken of er dan nog wat bij je te koop is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pff dat was niet echt een prettig tripje! Maar de vondsten maken het weer goed?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spullen heb je weer op de kop getikt! Succes met de verkoop... (zou er graag wat van kopen, maar heb daar helaas momenteel de ruimte niet voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful finds!!!! I would keep all of them ;)
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een hele reis! Maar je hebt wel weer prachtige spullen meegenomen...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh.....Ahhhh.......wat een gave spulletjes en die kleuren....die zijn echt prachtig, dat oud groen en roze vindt ik zo mooi. Dit is geheel naar mijn smaak. Daar wordt je hebberig van.....niet goed voor de portemonnee...hihhi......ben benieuwd wat in de verkoop gaat.
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen