dinsdag 10 september 2013

Druk druk druk

Druk Druk Druk
Nieuwe uitdagingen, oude afronden..
Alles tegelijk op het moment..
Veel tegenvallers, auto al meerdere keren kapot, nu de versnellingsbak kapot, dus dat word een dure.. kat weer ongeluk gehad, dus dure rekening..
Op het moment wacht ik op een positief telefoontje, ik wil weer naar school terug. Mijn niveau 4 halen. Vind het financieel erg eng.. maar ik kan er zoveel verder mee komen.

Ondertussen loopt de webshop lekker verder, de nieuwe kalender loopt goed en wij zijn gezond..
Ben hier niet zoveel meer te vinden, ik hoop dat jullie me nog wel volgen op mijn facebook pagina;
https://www.facebook.com/serviesenbrocante?ref=hl

Ik wens jullie een fijne avond en tot snel





6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's heb je geplaatst.
    Hoop dat het nu een beetje mee gaat zitten.
    Ga gauw bij je kalender kijken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's.
    Nu even naar je kalender
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's hoor en jammer dat je hier niet zo veel meer bent ik heb helaas geen facebook.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's weer Sanne. Soms is het lastig om de juiste keuzes te maken. Maar soms moet je eerst ook wat "inleveren" om verder te komen. Ik wens je heel veel succes!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zet em op hoor. M'n zus heeft ook net haar niveau 4 gehaald en dat met een gezin en een baan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's weer! Prachtige spullen.. zucht... sjah tis altijd zo, als er iets gebeurt, gebeurt veel tegelijk helaas. Ik heb ook geen facebook, dus helaas daar kan ik je niet volgen. Veel suc6 een fijne dag en een lieve groet van Celine

    BeantwoordenVerwijderen