dinsdag 30 september 2014

Verbouwing deel 3

De verbouwing loopt eindelijk op zijn einde. Dat mag ook wel want ik ben met 3 weekjes uitgerekend, dus het word nu wel spannend. We hebben sinds mijn vorige bericht op 18 aug weer heel veel gedaan.


plafond dichtgemaakt met hout


deurkozijn in de verf


tussendoor nog units aangeschaft. De 1 word mijn winkel de ander anton zijn hobbykamer


papa en mijn broer maken ze aan elkaar vast


plinten rondom geplaatst


plafond in de grondverf, helaas moest dit twee keer


na bijna een half jaar zoeken eindelijk passende ornamenten gevonden voor op de schouw


plafond helemaal in de grondverf


papa maakte weer een diamant voor in het midden en anton plaatste sierlijsten aan de zijkant


Anton zijn hobbykamer word babykamer dus die moest tussendoor ook leeg






schouw in de grondverf


plafond en balken aflakken met 9010 en 9001


babykamer vloer grondverven


Uiteindelijk gaan we de hele boven verdieping nog aanpakken, daarom voor gekozen om de vloer even wit te verven zodat het wat mooier word


plinten in de grondverf


papa heeft alle muren in de witte muurverf gezet


plinten afgelakt in dezelfde kleur als de kantdelen en balken


als je dan toch de babykamer vloer verft ook direct onze slaapkamer maar mee pakken


De vorige bewoners waren dol op grijs, ik niet zo en de verf in de gang heeft aardig wat te lijden gehad van de verbouwing dus ook deze moest worden aangepakt


Gisteren is een vriend begonnen met de vloer in de woonkamer en de gang af te schuren



vandaag kozijn in de slaapkamer in de grondverf gezet en de vloer heb ik gisteren afgelakt.


We zijn dus bijna klaar. Als het goed is zijn woensdag de vloeren in de woonkamer en gang afgeschuurd en kunnen we deze verven of behandelen. Kozijn in de slaapkamer is ook wel klaar dan. Dus van het weekend als het goed is alles weer inrichten en zijn we klaar! Kan het nog niet geloven na zoveel maanden verbouwen.

13 opmerkingen:

  1. Wat werk jij hard met je dikke buik zo op het einde... Ik weet nog dat ik met m'n dikke buik vloeren legde, keuken in elkaar zette e.d.... Achteraf spijt als haren op m'n hoofd, nu blijkt hoe het met m'n rug gesteld was (had toen geen besef dat het zooo erg was)! Maar op zo'n moment denk je al snel "We moeten doorrrr"!!!

    Zorg goed voor jezelf en de kleine Sanne (jaja... dit krijg je tot vervelends toe te horen I know hihi)... De bevalling is nog een fikse klus en met de hormoonhuishouding en een kleintje die z'n eigen ritme leeft, heb je straks nog wel wat reserves nodig!

    Succes met de laatste loodjes, zowel met de verbouwing als de zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is sooo amazing. Can´t wait for the next post - sooooooooooooooooooooo exciting!!! Its gonna be just PERFECT!! The fireplace is gorgeous!!
    Have a biiiig hug from me, thanks for sharing, Méa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor maar wat een werk zeg,denk je wel aan jezelf ?? en je spruitje ;-))
    Ik volg je al een hele tijd en het is zoooo leuk het lijky wel een soap,haha

    Ik wilde nog even iets kwijt, ik volg je ook op fb natuurlijk maar daar volg ik nog veeeeeeel meer, en nu kwam ik bij iemand een berichtje tegen dat naar mijn idee over jou en je moeder gaat , ik weet t niet zeker hoor want er staan geen namen bij maar wel initialen mischien moet je even kijken.
    Ikplaats mijn reactie even anoniem omdat ik hier verder niets mee te maken wil hebben als je het niet erg vind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne, ik dacht ik kijk nog even hier maaruhhh ja moet ik dit nu wel melden ?? laat ik het zo zeggen diegene is niet zo blij met jullie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hb het doorgekregen van iemand, ik weet nu wat je bedoeld maar omdat ik haar al lang geleden geblokkeerd op facebook en op mail, krijg ik niets van haar binnen. Ze zegt ook dat ze me gemaild heeft maar omdat ik haar geblokkeerd heb krijg ik daar niets van te zien. Was dus niet op de hoogte.
      Ik ben wel benieuwd wie jij dan bent? :)
      groetjes

      Verwijderen
    2. Hoi Sanne,
      Oh dus je kent deze persoon, ik heb het bericht ook helemaal gelezen en ik ken haar ook, ja van fb dan hé verder niet hoor maar ze maakt altijd zulke mooie foto's vandaar.
      Ik volg ook haar blog ook om de mooie plaatjes ;-)
      Wel erg jammer dat het zo gelopen is tussen jullie maar verder weet ik daar niets van natuurlijk,ze lijkt me wel aardig en bedoeld het wel goed zo te lezen maar goed wat ik al schreef verder bemoei ik me er niet mee.
      Er is al genoeg ruzie op de wereld maar wilde het je toch even laten weten mischien vinden jullie nog eens een oplossing.
      Ik vind jou soap in ieder geval ook leuk om te volgen, hihi

      Verwijderen
  5. Jullie hebben zeker keihard gewerkt. Gelukkig is het einde in zicht, en dat is ook maar goed met die dikke buik van je.
    Neem je ook wel je rustmomenten.
    Succes nog met de laatste klusjes, en sterkte met de laatste loodjes van je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Ik zag een deel van de g
    foto's op fb voorbij komen!
    Ziet er super uit!!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poeh wat hebben jullie een werk verzet.
    Ontzettend knap dat jullie zo trouw blijven aan je eigen specifieke smaak, groot compliment.
    En een goede tijd nog voordat jullie baby straks komt, lieve groet Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een werkkkk! en dat met een dikke buik, respect!
    greotjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen