zondag 6 december 2015

Keuken

Ik wilde al een hele tijd iets anders met ons aanrecht. Onze keuken is erg modern en past niet echt bij de rest van het huis. Het blad en de achterwand waren dan ook nog eens blauw. Na uren op internet hebben rondgekeken kwamen we tot de conclusie dat een nieuw blad geen optie was. Dit is te duur, aangezien we over 4 jaar de keuken 4 meter willen uitbouwen en het aanrecht dan op een andere plek komt. Dan toch maar proberen te verven. 
Leuke bijkomstigheid. De mannen van aardbevingsherstel waren hier bezig en er kwam een hele mooie muur onder het stucwerk vandaan. Ik riep dan ook direct; niet stuccen, ik wil hem houden! Daarnaast vond ik hele mooie luiken (na een jaar zoeken) voor de inbouwkast en besloten we om direct overal hoge plinten te plaatsen aangezien we dit ook in de rest van ons huis hebben. Ik verfde alle kozijnen, het aanrecht, een deur en de plinten in dezelfde kleur grijs voor meer rust. Daarnaast verfde ik een oud kerkbankje van blauw naar wit en er heerst rust in de keuken
Inmiddels zie je al wat kerstdecoratie omdat ik morgen een fotoshoot gepland heb staan.







Voor:









Na:














13 opmerkingen:

  1. Wowwww Sanne wat mooi geworden stoer !!....liefs van mij n❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super, stoer en mooi geworden
    Wat heb je toch stijl...

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Sanne echt ....heeeeel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Sanne echt ....heeeeel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele verandering , ik vind de oude weegschaal zo mooi .
    Ook de deurtjes , prachtig .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het op facebook al voorbijkomen, maar ik wil hier ook nog graag reageren: Mooi gedaan Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne,
    Kom via via op je blog terecht (zoals dat meestal gaat ,haha), en ik wil je volgen,maar zie geen volgers knop! Dus dan maar "onofficieel " !
    Vind je huis prachtig, je hebt hele mooie ,aparte dingen staan, en het is heel smaakvol ingericht.Ik hou ervan!De keuken is mooi geworden, ik zit ook met hetzelfde probleem van het werkblad dat de verkeerde kleur heeft. ben benieuwd of de verf bevalt bij jou. Je franse tuinvazen (urnen)zijn ook super.....alles eigenlijk!

    Lieve groet,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sandra,
      Bedankt voor de tip ik ga direct kijken of ik die er weer op kan plaatsen ;)

      De verf bevalt tot nu toe goed, ik ben blij dat we de voorkant niet hebben geverfd omdat je daar vaak met broek of riem tegen aan schuurt en de verf en lak hiervoor niet sterk genoeg is. Tot nu toe houd hij heel goed, we zetten er natuurlijk geen hete pannen etc op. Bedankt voor je leuke berichtje
      Groetjes

      Verwijderen